اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم را برای شما قرار داده ایم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم را مشاهده می کنید.

 خرید و دانلود

 

شماره پست: ۹۹ نود و نه.

تعداد صفجات: ۳۷ سی و هفت صفحه.

فرمت فایل: ورد   word و قابل ویرایش.

موضوع پست: اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم.

فهرست مطالب
چکیده ۳
کلمات کلیدی : ۳
مقدمه: ۴
توصیف وضعبت موجود: ۷
بیان مسائل: ۸
فرضیه: ۸
شواهد(۱) ۹
توضیح تعاریف وواژگان: ۹
ابزارهای اطلاعاتی: ۹
یافته های علمی: ۱۰
- ویژگی های وسایل کمک آموزشی ۱۵
- فواید استفاده ازوسایل کمک آموزشی : ۱۶
-نقش مواد و وسایل کمک آموزشی در تدریس ۱۷
-مزایای استفاده از وسایل کمک آموزشی ۱۸
عمده ترین دلایل و موانع عدم کاربرد معلمان از وسایل کمک آموزشی درکلاسهای درس ۲۰
وضعیت اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،تحصیلات والدین: ۲۱
تاثیروضعیت مالی والدین دریادگیری کودکان ۲۲
نتیجه‌: ۲۵
پیشینه تحقیق: ۲۸
تحلیل وتفسیر داده ها ۲۸
الگوی شش پرسش: ۲۹
ارائه راه حل موقت : ۲۹
اجرای راه حل: ۳۰
شروع تدریس: ۳۰
شواهد(۲) ابزارهای اطلاعاتی: ۳۱
گرد آوری اطلاعات: ۳۱
ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار: ۳۲
راهکارها وپیشنهادات : ۳۴
منابع ۳۵

چکیده
باتوجه به اهمیّت وضرورتی که شناخت خودرو در زندگی دارد به عنوان دبیر حرفه وفن کسی که باید در دانش آموزان این انگیزه رابوجود آورد که آنها توانائی هائی دارند که باید ره گشای زندگی آینده آنان باشد، برخودم لازم دیدم که به دنبال راههای جذابیّت ،درک بیشتر این بخش وبخشهای شبیه آن درکلاس وفوائد آن در زندگی باشم.
کلمات کلیدی :
حرفه و فن – خودرو- جذابیت

[caption id="attachment_858" align="alignnone" width="225"]اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم[/caption]

مقدمه:
آنچه یک دیدن کند ادراک آن سالها نتوان نمودن بابیان
وسایل کمک آموزشی از حیث این که تئوری و عمل را هماهنگ می کند جایگاه ویژه ای دارد.استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط معلم در جریان تدریس،باعث می شود که مطالب مطرح شده در ساخت شناختی دانش آموزان جا بگیردو دانش آموز به یادگیری معنی دار نائل شود.متاسفانه استفاده منظم و اصولی از وسایل کمک آموزشی تحت هر عنوان در مدرسه به بوته فراموشی سپرده می شود و اغلب عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی را از طریق کمبود وقت و نبود وسایل توجیه می کنند.استفاده از وسایل کمک آموزشی باعث تحرک و پویایی در نظام آموزشی می شود. (قهرمانی ،جعفر (۱۳۸۳) : تأثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس ویادگیری , ماهنامه پیوند , شماره ۲۹۵-۲۹۴انتشارات انجمن اولیاء ومربیان)
تحقیقاتی که تا به حال به عمل آمده است نشان می دهد که از طریق تدریس معمولی تنها۳۰ %مطالب از مطالب مورد تدریس یاد گرفته می شود در حالی که اگر یادگیری با استفاده صحیح از وسایل ارتباطی به عمل آید میزان یادگیری افراد را تا ۷۵ % بالا می برد .
تحقیقات نشان داده است که ۷۵%یادگیری ها از طریق بینایی ۱۳% شنوایی ۶% لامسه ۳% بویایی ۳% چشایی صورت می گیردوضروری است که به این امر توجه لازم معطوف گردد همچنین از دیدگاه روانشناسی استفاده از وسایل آموزشی نوعی رغبت وعلاقه در دانش آموزان جهت یادگیری صحیح واصولی به وجود می آورد بنابراین ضروری است که در جهت استفاده بیشتر وبهینه از وسایل کمک آموزشی راه حل ها وطرق مفیدی را که برپایه علمی باشد وبراساس تحقیقات علمی صورت گرفته باشد ارائه داد. (سیف علی اکبر- روانشناسی پرورشی- انتشارات آگاه- چاپ سوم ۱۳۷۹)
استفاده بهینه ازفناوری آموزشی در جریان تدریس به سبب فعال کردن حواس فراگیران امرآموزش را واقعی ترکرده ، ضمن غنی کردن کیفیت تدریس ویادگیری، کارایی تعلیم وتربیت را ارتقا می بخشد (پیری ، ۱۳۸۲،ص ۴۳)
کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌گستر، یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب‌گریز و یا معمولی و عادی است. کلاس ... . ادامه در فایل دانلودی

کلمات کلیدی این پست: اقدام پژوهی, حرفه و فن , کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی, اقدام پژوهی کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی , اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم.

[purchase_link id="855" text="خرید" style="button" color="blue"]

[purchase_link id="855" text="خرید" style="button" color="blue"]





:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی, اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم , , اقدام پژوهی کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی, حرفه و فن, حرفه و فن سال سوم راهنمایی, کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: