نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم را برای شما قرار داده ایم. اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۱۰۱ صد و یک.

فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.

تعداد صفحات: ۳۰ سی صفحه.

موضوع: اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

فهرست مطالب

[caption id="attachment_871" align="alignnone" width="225"]اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم[/caption]

چکیده ۵
مقدمه ۶
تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم ۷
پیشینه تحقیق ۸
یافته های علمی ۸
اصول ارزشیابی ۱۰
الف) سطوح مختلف هدف‌های آموزشی در حیطه شناختی ۱۴
ج- سطوح یادگیری در حیطه روانی و حرکتی ( مهارتی ) ۲۰
گرد آوری اطلاعات شواهد(۱) ۲۱
مصاحبه: ۲۱
آزمون ۲۲
تجزیه و تحلیل اطلاعات ۲۲
نتایج و عواقب ۲۳
طرح ریزی امتحان ۲۳
ارائه راه حل ۲۴
اجرای راه حل ۲۵
گرد آوری اطلاعات شواهد(۲) ۲۶
تفسیر فرم نظر خواهی دانش آموزان ۲۶
مزایای طرح ۲۷
پیشنهادات : ۲۸
فهرست منابع ۳۰

چکیده

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.
در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.
امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.
از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است.
تحقیق حاضر به بررسی یکی از عوامل مهم ارزشیابی یعنی امتحان پرداخته و سعی شده است با ارائه تاثیرات طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد برافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان، همکاران محترم را به طراحی سوالات جذاب ودر برگیرنده تمامی سطوح یادگیری ترغیب نماید. امید است همکاران محترم با مطالعه این فعالیت مختصر به ادامه راه و ارائه روش های بهتر بپردازند.

[ca]اقدام پژوهی اقدام پژوهی[/caption]

مقدمه
توصیف وضعیت موجود
اینجانب دارای سابقه خدمت ، فارغ التحصیل رشته آموزش ابتدایی در مقطع کارشناسی می باشم . در سال جاری بعنوان معلم پایه پنجم ابتدایی دبستان مشغول به خدمت هستم .مشکلی که در همان سال اول تدریس ذهن من را به خود مشغول کرده بود، این مسئله بود که چرا ...... .

خرید و دانلود



:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: حذف شرط: اقدام پژوهی اقدام پژوهیحذف شرط: اقدام پژوهی جذاب کردن یادگیری اقدام پژوهی جذاب کردن یادگیریحذف شرط: اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم , اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باش , دانلود اقدام پژوهی دانلود اقدام پژوهی , در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باش , یادگیری یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟ را برای شما قرار داده ایم. اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟ در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟
اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟

برای خرید و دانلود کلیک کن

در ادامه توضیحات تکمیلی اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟ را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۱۰۰ صد.

تعداد صفحات: ۲۸ صفحه.

فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.

موضوع : اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟ بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

فهرست مطالب
چکیده ۲
مقدمه: ۳
بیان مسئله: ۵
گردآوری شواهد ۱ ۶
هدف های کلی درس تاریخ در دوره متوسطه ۷
الف) هدف های شناختی ۷
هدف های درسی در پایه دوم متوسطه ۹
ج) هدف های مهارتی ۱۰
هدف های درسی در پایه سوم متوسطه ۱۱
ج) هدف های مهارتی ۱۲
۱٫توانایی نسبی برای تجزیه و تحلیل رویدادهای مهم تاریخی قرن های جدید و دوره معاصر و اوضاع کنونی جهان؛ ۱۲
۱- تعریف و تبیین واژه‌های کلیدی: ۱۳
۲- روش گردآوری اطلاعات: ۱۳
۳- اقدام راه حل پیشنهادی ۱۷
۴- ارزیابی نتایج گرداوری شواهد۲: ۲۱
برخی از اظهارنظرها به عنوان نمونه: ۲۲
بیان محدودیتها ۲۴
ارائه پیشنهادات ۲۵
منابع و پیشینه‌های مورد استفاده ۲۶

چکیده
از زمانی که به تدریس درس تاریخ‌ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانش‌آموزان به کلاس شده‌ام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.
نتیجه‌ای که در نهایت پس از به کار بردن راه حل‌های مختلف برای اینجانب عاید شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعالیت دانش‌آموزان در کلاس بوده است. که این مسئله برایم ارزش زیادی داشته است.
از دیگر مواردی که باید به آن اشاره شود کسب موفقیت دانش‌آموزان در آزمونهای مستمر و پایانی بود.
شرکت همگی دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در پرسش‌های کلاسی، انجام برخی تکالیف محوله و رقابت سالم در بین آنها از دیگر مواردی است که از کنار آن نمی‌توان به سادگی گذشت.
در نشست‌ها و گفتگوهایی که با همکاران مختلف داشته‌ام، در استفاده از راه‌حل‌های مذکور، بیشتر تشویق می‌شدم.

برای خرید و دانلود کلیک کن

اقدام پژوهی تاریخ
اقدام پژوهی تاریخ

مقدمه:
تاریخ هر ملتی، نمادی از هویت آنان است که در شکل‌گیری شخصیت و هویت جوانانش، نقش اساسی خواهد داشت. تاریخ یکی از مهمترین و بهترین مآخذ تعلیم و تربیت برای انسانهاست و همانطور که گفته شده «هیچ قسمتی از فرهنگ یک جامعه به اندازه‌ی تاریخ در هویت بخشی موثر نیست».۱
این مسئله تنها با آموزش درست تاریخ میسر می‌شود. و در این راه باید دانش‌آموزان را به گونه‌ای جذب درس تاریخ و فلسفه‌ی حاکم بر آن کرد که بعد از پایان درس، آنان خود به دنبال چرایی مسائل بروند و به غور و تحقیق در امور بپردازند.

کلمات کلیدی این پست: اقدام پژوهی چگونه ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم , اقدام پژوهی , اقدام پژوهی تاریخ , اقدام پژوهی لذت بخش ساختن تاریخ , اقدام پژوهی لذت بخش ساعت تاریخ برای دانش آموزان , اقدام پژوهی لذت بخش ساختن تاریخ .



:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی چگونه ساعت تاريخ را براي خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم , اقدام پژوهی تاریخ , اقدام پژوهی لذت بخش ساختن تاریخ , اقدام پژوهی لذت بخش , تاریخ , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم را برای شما قرار داده ایم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم را مشاهده می کنید.

 خرید و دانلود

 

شماره پست: ۹۹ نود و نه.

تعداد صفجات: ۳۷ سی و هفت صفحه.

فرمت فایل: ورد   word و قابل ویرایش.

موضوع پست: اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم.

فهرست مطالب
چکیده ۳
کلمات کلیدی : ۳
مقدمه: ۴
توصیف وضعبت موجود: ۷
بیان مسائل: ۸
فرضیه: ۸
شواهد(۱) ۹
توضیح تعاریف وواژگان: ۹
ابزارهای اطلاعاتی: ۹
یافته های علمی: ۱۰
- ویژگی های وسایل کمک آموزشی ۱۵
- فواید استفاده ازوسایل کمک آموزشی : ۱۶
-نقش مواد و وسایل کمک آموزشی در تدریس ۱۷
-مزایای استفاده از وسایل کمک آموزشی ۱۸
عمده ترین دلایل و موانع عدم کاربرد معلمان از وسایل کمک آموزشی درکلاسهای درس ۲۰
وضعیت اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،تحصیلات والدین: ۲۱
تاثیروضعیت مالی والدین دریادگیری کودکان ۲۲
نتیجه‌: ۲۵
پیشینه تحقیق: ۲۸
تحلیل وتفسیر داده ها ۲۸
الگوی شش پرسش: ۲۹
ارائه راه حل موقت : ۲۹
اجرای راه حل: ۳۰
شروع تدریس: ۳۰
شواهد(۲) ابزارهای اطلاعاتی: ۳۱
گرد آوری اطلاعات: ۳۱
ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار: ۳۲
راهکارها وپیشنهادات : ۳۴
منابع ۳۵

چکیده
باتوجه به اهمیّت وضرورتی که شناخت خودرو در زندگی دارد به عنوان دبیر حرفه وفن کسی که باید در دانش آموزان این انگیزه رابوجود آورد که آنها توانائی هائی دارند که باید ره گشای زندگی آینده آنان باشد، برخودم لازم دیدم که به دنبال راههای جذابیّت ،درک بیشتر این بخش وبخشهای شبیه آن درکلاس وفوائد آن در زندگی باشم.
کلمات کلیدی :
حرفه و فن – خودرو- جذابیت

[caption id="attachment_858" align="alignnone" width="225"]اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم[/caption]

مقدمه:
آنچه یک دیدن کند ادراک آن سالها نتوان نمودن بابیان
وسایل کمک آموزشی از حیث این که تئوری و عمل را هماهنگ می کند جایگاه ویژه ای دارد.استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط معلم در جریان تدریس،باعث می شود که مطالب مطرح شده در ساخت شناختی دانش آموزان جا بگیردو دانش آموز به یادگیری معنی دار نائل شود.متاسفانه استفاده منظم و اصولی از وسایل کمک آموزشی تحت هر عنوان در مدرسه به بوته فراموشی سپرده می شود و اغلب عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی را از طریق کمبود وقت و نبود وسایل توجیه می کنند.استفاده از وسایل کمک آموزشی باعث تحرک و پویایی در نظام آموزشی می شود. (قهرمانی ،جعفر (۱۳۸۳) : تأثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس ویادگیری , ماهنامه پیوند , شماره ۲۹۵-۲۹۴انتشارات انجمن اولیاء ومربیان)
تحقیقاتی که تا به حال به عمل آمده است نشان می دهد که از طریق تدریس معمولی تنها۳۰ %مطالب از مطالب مورد تدریس یاد گرفته می شود در حالی که اگر یادگیری با استفاده صحیح از وسایل ارتباطی به عمل آید میزان یادگیری افراد را تا ۷۵ % بالا می برد .
تحقیقات نشان داده است که ۷۵%یادگیری ها از طریق بینایی ۱۳% شنوایی ۶% لامسه ۳% بویایی ۳% چشایی صورت می گیردوضروری است که به این امر توجه لازم معطوف گردد همچنین از دیدگاه روانشناسی استفاده از وسایل آموزشی نوعی رغبت وعلاقه در دانش آموزان جهت یادگیری صحیح واصولی به وجود می آورد بنابراین ضروری است که در جهت استفاده بیشتر وبهینه از وسایل کمک آموزشی راه حل ها وطرق مفیدی را که برپایه علمی باشد وبراساس تحقیقات علمی صورت گرفته باشد ارائه داد. (سیف علی اکبر- روانشناسی پرورشی- انتشارات آگاه- چاپ سوم ۱۳۷۹)
استفاده بهینه ازفناوری آموزشی در جریان تدریس به سبب فعال کردن حواس فراگیران امرآموزش را واقعی ترکرده ، ضمن غنی کردن کیفیت تدریس ویادگیری، کارایی تعلیم وتربیت را ارتقا می بخشد (پیری ، ۱۳۸۲،ص ۴۳)
کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌گستر، یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب‌گریز و یا معمولی و عادی است. کلاس ... . ادامه در فایل دانلودی

کلمات کلیدی این پست: اقدام پژوهی, حرفه و فن , کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی, اقدام پژوهی کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی , اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم.

[purchase_link id="855" text="خرید" style="button" color="blue"]

[purchase_link id="855" text="خرید" style="button" color="blue"]



:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی, اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب حرفه و فن سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم , , اقدام پژوهی کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی, حرفه و فن, حرفه و فن سال سوم راهنمایی, کتاب حرفه و فن سوم راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم را برای شما قرار داده ایماقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.

در ادامه توضیحات تکمیلی اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم را مشاهده می کنید.

 

 خرید و دانلود

شماره پست: ۹۸ نود و هشت.

تعداد صفحات: ۳۰ سی.

فرمت فایل : ورد word و قابل ویرایش.

موضوع: اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم.

فهرست مطالب
چکیده ۵
مقدمه: ۶
اهداف تحقیق ۷
بیان مسئله ۸
بیان وضعیت موجود ۹
ملاک ها ونشانگرهای مربوط به آن ۱۰
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) : ۱۱
نکاتی چند در باره آموزش ریاضی : ۱۲
- ایجاد انگیزه در دانش آموزان ۱۴
- مشارکت دانش آموز مهم ترین روش ایجاد انگیزه ۱۵
۲- فراهم کردن فضا و محیط آموزشی مناسب ۱۵
راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی : ۱۶
راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی ۱۷
با هم مطالعه کردن ۱۷
ارائه نکردن مفاهیم از ساده به پیچیده ۱۸
ضعف در برقراری ارتباط ۱۸
بی توجهی به سؤالات دانش آموزان: ۱۹
تجزیه وتحلیل داده ها ۲۰
تفسیراطلاعات ۲۱
انتخاب راه جدید به صورت موقتی : ۲۱
ضرورت اجرای طرح ۲۴
توافق راه حل های اجرایی ۲۴
گردآوری داده ها (شواهد۲) ۲۵
تحلیل شواهد(۲) تأثیراقدام ۲۶
ارزشیابی واعتباربخشی ۲۷
یک پیشنهاد ۲۸
نتیجه گیری ۲۹
منابع: ۳۰

[caption id="attachment_850" align="alignnone" width="225"]اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم[/caption]

چکیده
همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند، اذعان می کنند که در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همکارانی که دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندکه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندکتاب واستفاده ازمطالب یکی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی کردم که تدریس درمحیط کلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی کردم که کدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.

مقدمه:
ریاضیات بزرگترین میراث بشریت می باشند ، و ایجاد و ابداع آن صرف نظر از قواعد علمی و موارد استعمار از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از مهمترین افتخارات آدمی است در جامعه امروزی به هر شاخه‌ای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم و کمترین تأثیری که می توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است . این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایین دارد . امروزه اگر علمی را نتوان

[purchase_link id="849" text="خرید" style="button" color="blue"]



:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم , اقدام پژوهی , جذابیت ریاضی دوم ابتدایی , اقدام پژوهی جذاب کردن درس ریاضی دوم ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل  دانلود طرح درس به روش الگوی حل مساله ( طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی ) را برای شما قرار داده ایم. دانلود طرح درس به روش الگوی حل مساله ( طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی ) در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی دانلود طرح درس به روش الگوی حل مساله ( طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی ) را مشاهده می کنید.

خرید و دانلود

[caption id="attachment_821" align="alignnone" width="300"]طرح درس به روش الگوی حل مساله طرح درس به روش الگوی حل مساله[/caption]

شماره پست: ۹۶ نود و شش.

تعداد صفحات: ۷ صفحه.

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش.

موشوع طرح درس: دانلود طرح درس به روش الگوی حل مساله ( طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی ).

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

 خرید و دانلود

]طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی طرح درس مدار الکتریکی علوم چهارم ابتدایی[/caption]

نام و نام خانوادگی: نام مدرسه :شهید پرهیزگار تعداد دانش آموزان:۲۴ زمان:۴۵دقیقه پایه :چهارم درس :علوم تجربی
موضوع:مدارالکتریکی
هدف کلی :آشنایی با مدار الکتریکی
اهداف جزئی:
۱)دانش آموزان باساخت مدار الکتریکی آشنا شوند
۲)باجریان الکتریسیته آشنا شوند
اهداف رفتاری:
• به طرز ساخت مدارالکتریکی پی ببرد
• به تنهایی قادر باشدنحوه ی جریان الکتریسیته در یک مدار ساده را رسم کند
• به تنهایی بتواند به سئوالات مربوط به درس پاسخ دهد
• به اهمیت صرفه جویی پی می برد

[caption id="attachment_823" align="alignnone" width="300"]الگوی حل مساله الگوی حل مساله[/caption]

وسایل مورد نیاز :
عکسهایی از وسایل برقی،باتری وسیم نازک ،لامپ کوچک ، مقوا ، ۵ تخته هم اندازه به تعداد گروه ها ،کتاب علوم چهارم ، ماژیک ، کاغذ ، خودکار، عروسک ، جعبه موزیکال و کارت تبریک موزیکال و کتاب یار دبستانی علوم و مدادرنگی و شکلات وکارت امتیاز ...

مفاهیم وواژه ها:
مدار الکتریکی ، باتری و سیم های رابط ، چسب و لامپ ،جریان الکتریسیته ،انرژی شیمیایی باتری،تبدیل انرژی
الگو وروش تدریس:
• الگوی روش حل مسأله :
این روش یکی از روشهای فعال ونوین تدریس است در این روش آموزش در بستر پژوهش انجام می شود که منجر به یادگیری اصیل و عمیق و پایدار در دانش آموزان می شود . در این روش ابتدا معّلم مسأله را مشخص ، سپس به جمع آوری اطلاعات توسط دانش آموزان می پردازد بر اساس اطلاعات جمع آوری شده دانش آموزان فرضیه سازی و درنهایت فرضیه ها را آزمون و نتیجه گیری انجام شود .

طرح درس مدار الکتریکی

طرح درس مدار الکتریکی[/]

طرح درس مدار لکتریکی علوم چهارم ابتدایی به روش حل مساله ,  طرح درس به روش الگوی حل مساله , طرح درس علوم چهارم به روش الگوی حل مساله

خرید و دانلود



:: موضوعات مرتبط: طرح درس , چهارم ابتدایی , ,
:: برچسب‌ها: طرح درس مدار لکتریکی علوم چهارم ابتدایی به روش حل مساله ,   طرح درس به روش الگوی حل مساله , طرح درس علوم چهارم به روش الگوی حل مساله , طرح درس حل مساله , الگوی حل مساله , طرح درس مدار الکتریکی به روش حل مساله , طرح درس علوم چهارم به روش الگوی حل مساله , طرح درس به روش الگوی حل مساله علوم چهارم ابتدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم را برای شما قرار داده ایم. دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۹۵ نود و پنج.

تعداد صفحات: ۲۷ بیست و هفت صفحه.

فرمت فایل: ورد و قابل ویرایش word.

موضوع پست: دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

خرید و دانلود

فهرست مطالب
چکیده ۲
مقدمه : بیان وضعیت موجود ۳
تعریف مفاهیم واصطلاحات: ۳
تعریف نظم و انضباط و بی انضباطی : ۳
یافته های علمی: ۵
علل بی انضباطی دانش‌آموزان ۵
تأثیر محیط عاطفی کلاس : ۷
مقوله پرخاشگری در مدارس ۱۰
علل پرخاشگری ۱۱
ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: ۱۲
گرد آوری شواهد۱: ۱۴
گفت وگو با پایه های دیگر در مورد نوع برخورد دانش آموزان پایه ی چهارم ۱۵
تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل ۱۶
دلایل بی انضباطی دانش آموزان: ۱۶
راههای کاهش یا حذف رفتار های بی نظمی ۱۷
انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: ۲۲
گردآوری اطلاعات (شواهد۲): ۲۲
ارزشیابی ونتیجه گیری و پیشنهاد: ۲۴
منابع و مأخذ مورد استفاده: ۲۵

 خرید و دانلود

چکیده
هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:
از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم. باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.
محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.
فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همۀ دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.
برای همۀ دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همۀ دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

[caption id="attachment_811" align="alignnone" width="225"]دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم[/caption]

مقدمه : بیان وضعیت موجود
اینجانب ………… با شماره پرسنلی …………. ، آموزگار پایه چهارم ابتدایی ، مدت ……. است که مشغول خدمت در نظام مقدس تعلیم و تربیت این مملکت می باشم . مدرک دانشگاهی من …………..می باشد . در سال …….. نیز بعنوان آموزگار پایه چهارم در مدرسه ........... واقع در شهرستان ……….. استان ......... دوران خدمت خود را گذراندم
با شروع مدارس متوجه شدم دانش آموزان سال چهارم ابتدایی نظم کلاس را به هم می ریزند-سر وصدا ,....

ادامه در فایل دانلود مرتب و منظم موجود می باشد.

کلمات کلیدی این پست: اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم, چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم, اقدام پژوهی رعایت نظم در کلاس, اقدام پژوهی ترغیب به نظم و انظباط.

خرید و دانلود



:: موضوعات مرتبط: اقدام پژوهی , ,
:: برچسب‌ها: اقدام پژوهی , دانلود اقدام پژوهی , دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم , چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم , اقدام پژوهی رعایت نظم در کلاس , اقدام پژوهی ترغیب به نظم و انظباط , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۹۴ نود و چهار.

تعداد صفحات: ۳ صفحه.

فرمت فایل: وردword و قابل ویرایش.

موضوع این پست: دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

 خرید و دانلود

[purchase_link id="800" text="خرید" style="button" color="blue"]

کلمات کلیدی این پست: دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه, طرح درس پرچم, طرح درس روزانه پرچم, طرح درس فارسی دوم, فارسی دوم ابتدایی, طرح درس سفارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه فارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه پرچم فارسی دوم, فارسی دوم ابتدایی,درسی فایل.

دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی
دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی

در این پست از سایت غنی فایل دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی را برای شما قرار داده ایم. دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی را مشاهده می کنید.

شماره پست: ۹۴ نود و چهار.

تعداد صفحات: ۳ صفحه.

فرمت فایل: وردword و قابل ویرایش.

موضوع این پست: دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

کلمات کلیدی این پست: دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه, طرح درس پرچم, طرح درس روزانه پرچم, طرح درس فارسی دوم, فارسی دوم ابتدایی, طرح درس سفارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه فارسی دوم ابتدایی, طرح درس روزانه پرچم فارسی دوم, فارسی دوم ابتدایی,درسی فایل.

خرید و دانلود

[purchase_link id="800" text="خرید" style="button" color="blue"]



:: موضوعات مرتبط: طرح درس , دوم ابتدایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود طرح درس پرچم ایران فارسی دوم ابتدایی , طرح درس روزانه , طرح درس پرچم , طرح درس روزانه پرچم , طرح درس فارسی دوم , فارسی دوم ابتدایی , طرح درس سفارسی دوم ابتدایی , طرح درس روزانه فارسی دوم ابتدایی , طرح درس روزانه پرچم فارسی دوم , فارسی دوم ابتدایی , درسی فایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت را برای شما قرار داده ایم. طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت را مشاهده می کنید. 

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت

خرید و دانلود

 

طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت[/caption]

شماره پست: ۹۳ نود و سه.

تعداد صفحات: ۵ پنج صفحه.

فرمت فایل این طراحی آموزشی: ورد word و قابل ویرایش.

موضوع: طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت.

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش و با کیفیت طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

 

[purchase_link id="794" text="خرید" style="button" color="blue"]

 

اهداف الف) هدف کلّی:آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت

ب) اهداف جزئی:

۱- حیطه ی شناختی: رابطه بین مساحت دایره و مستطیل را درک نمایند. رابطه بین مساحت دایره و متوازی الاضلاع را بفهمند.چگونگی به دست آوردن مساحت دایره را بدانند.

۲- حیطه ی مهارتی: قاعده به دست آوردن مساحت دایره را در تمرین ها به کار ببرند. رابطه بین طول مستطیل و محیط دایره را تشخیص دهند.

۳- حیطه ی نگرشی:به اندازه گیری مساحت چندضلعی ها و دایره ها باحالات چهره و... علاقه نشان دهد.به انجام کار گروهی ضمن کمک به دوستانش،علاقه نشان دهد.

ج) اهداف رفتاری:

۱- حیطه ی شناختی: نحوه انجام مساحت دایره را بیان کند. با درک رابطه ای که بین مساحت دایره و متوازی الاضلاع نظیرش می باشد مسائل مربوط به آن را حل نمایند. حداقل دووسیله یاابزاراندازه گیری محیط چندضلعی ها را درزمان مشخص شده به درستی نام می برد.

۲- حیطه ی مهارتی: مساحت دایره را از محیط دایره تمییز دهند. با توجه به تمرین های انجام شده در مورد مساحت دایره اشتباهات خود را رفع کند. دانش آموز بتواند با توجه به درس مساحت دایره یک مسئله برای آن بسازد.

۳- حیطه ی نگرشی: به انجام مساحت دایره علاقه نشان دهد. درطول فرآیندبه انجام کار گروهی ضمن کمک به دوستانش،علاقه نشان  می دهد.

ابزار کتاب درسی، تخته و گچ، کارت های رنگی،قیچی، مقوای رنگی، وسایل گروه بندی و...
روش تدریس حلّ مسئله،پرسش وپاسخ،کارآیی تیم
رویکرد حاکم رویکردفطرت گرایی توحیدی برمبنای نظریه ی ساخت گرایی(حل مسئله)
تعیین موقعیت

۳۰ نفردانش آموز پسرکلاس سوّم ابتدایی روستایی که اغلب پیش نیازهای مربوط به فصل محیط را درکلاس اوّل ودوّم می دانند.

دانش آموزان در پایه دوم با پوشاندن سطح با اشکال مختلف آشنا شده اند.

 

الگوی هدف گذاری( اهداف تفضیلی ): ریاضیات پایه ی سوّم ابتدایی

            عرصه ها

عناصر

دررابطه با خود(خویشتن) دررابطه باخلق(سایرانسان ها) دررابطه با خلقت(طبیعت) دررابطه با خدا
تفکّروتعقّل - تفکّرواندیشیدن درمورداین که خودش چگونه توانایی ،برای محاسبه ی درست دارد. - تفکّرواندیشیدن در مورد این که دوستانش چگونه توانایی ، برای محاسبه ی درست دارند. - تفکّرواندیشیدن درمورداین که چگونه ازسطح های پیرامون خوددرطبیعت به نحو مطلوب استفاده کند. - تفکّر و اندیشیدن در مورد نقش و اهمیت استفاده از سطح درزندگی به عنوان یک موهبتی که خدابه او ارزانی نموده واین که چگونه می توان با استفاده ی  درست از سطح های پیرامون رضایت خداوندرا فراهم نمود.
ایمان وباور باورداشتن توانایی خودش جهت این که با خط کش و ابزارمناسب سطح چند ضلعی ها را به درستی می تواندمحاسبه کند. باورداشتن توانایی دوستانش وکمک به آنان جهت این که سطح چند ضلعی ها و دایره ها را به درستی می توانند محاسبه کنند. باورداشتن به این که از سطح های دراختیار داشته به عنوان یکی ازنعمت های موجوددر طبیعت به درستی استفاده کند. ایمان داشتن به قدرت خدا که این همه سطح های خوب و مفید را در اختیارانسان قرارداده است.
علم

سطح و اندازه گیری مساحت را میشناسد.

فرمول محاسبه مساحت را می داند.

اطلاعات خود را جهت محاسبه ی  بهتر سطح در اختیار دوستانش قرارمی دهد. روش محاسبه ی سطح های موجود در طبیعت راتوضیح می دهد. خداوند را به عنوان دقیق ترین محاسبه کننده نام می برد.
عمل با استفاده از مقوای و کارت های رنگی  سطح را به درستی نشان دهد و محاسبه می کند. ازتوانایی خود در جهت کمک به دوستانش برای محاسبه ی درست سطح ها استفاده می کند. ازوسایل موجود درطبیعت برای محاسبه ی محیط چندضلعی ها به درستی استفاده     می کند. همیشه خدارابه عنوان تواناتر از خودو عامل اصلی توانایی خود درموقع کاربا ابزارمی داند.
اخلاق با رعایت خونسردی و اخلاق مناسب ، محاسبات سطح ها را به درستی انجام می دهد. درموقع کارگروهی ،رفتارمناسبی در برابر دوستانش ازخودنشان می دهد. درمقابل حفاظت ونگه داری ازوسایل اندازه گیری خود ودیگران وتمام چیزهای موجود درطبیعت،احساس مسئولیت نشان می دهد. همیشه خداوند را ناظر دقیق رفتار و صاحب تمام الاختیار وسایل واشیاء     می داند.

کلمات کلیدی این پست: طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت, طراحی آموزشی محیط و مساحت, طرح درس روزانه محیط و مساحت, طراحی آموزشی آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت, طرح درس روزانه آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت, درسی فایل.

خرید و دانلود



:: موضوعات مرتبط: طرح درس , پنجم ابتدایی , ,
:: برچسب‌ها: طرح درس روزانه ریاضی سوم آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت(محیط و مساحت) + طراحی آموزشی محیط و مساحت , طراحی آموزشی محیط و مساحت , طرح درس روزانه محیط و مساحت , طراحی آموزشی آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت , طرح درس روزانه آشنایی با سطح و اندازه گیری مساحت , درسی فایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 3478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غنی فایل

در این پست از سایت غنی فایل طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی  را برای شما قرار داده ایم. طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی را مشاهده می کنید.

 خرید و دانلود

شماره پست: ۹۲ نود و دو.

تعداد صفحات: ۶ شش صفحه.

فرمت فایل: وردword و قابل ویرایش.

موضوع: طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی .

[طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی

برای خرید فایل ورد  word و قابل ویرایش و با کیفیت طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

 خرید و دانلود

 

 

در این طرح درس ریاضی که مربوط به پنجم ابتدایی می باشد موضوع و عنوان هر درس، هدف کلی هر جلسه، وسایل کمک آموزشی، روش تدریس پیشنهادی و فعالیت های تکمیلی نیز ذکر گردیده است.

کلمات کلیدی این پست: طرح درس, دانلود طرح درس , دانلود طرح درس سالانه, طرح درس سالانهطرح درس سالانه ریاضی طرح درس سالانه ریاضی, طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی, طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی, ریاضی پنجم ابتدایی, ریاضی پنجم ابتدایی , طرح درس پنجم ابتدایی, طرح درس روزانه پنجم ابتدایی, طرح درس سالانه پنجم ابتدایی, طراحی آموزشی پنجم ابتدایی, درسی فایل, 

برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی  بر روی دکمه خرید و دانلود کلیک کنید.

در صورتی که در خرید طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی مشکل داشتید از طریق پیامک و شبکه اجتماعی با شماره بالای سایت در تماس باشید تا سریع بررسی و رضایت شما جلب گردد.

خرید و دانلود



:: موضوعات مرتبط: طرح درس , پنجم ابتدایی , ,
:: برچسب‌ها: طرح درس , دانلود طرح درس , دانلود طرح درس سالانه , طرح درس سالانه , طرح درس سالانه ریاضی طرح درس سالانه ریاضی , طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی , طرح درس سالانه ریاضی پنجم ابتدایی , ریاضی پنجم ابتدایی , ریاضی پنجم ابتدایی , طرح درس پنجم ابتدایی , طرح درس روزانه پنجم ابتدایی , طرح درس سالانه پنجم ابتدایی , طراحی آموزشی پنجم ابتدایی , درسی فایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد